Zawieranie i realizowanie umów w energetyce

Szkolenia - energetyka, inwestycje onlineotwartezamkniete
Szkolenie poprowadzi uznany ekspert, praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie
Szkolenie zawieranie umów – wybrane i najnowsze regulacje. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych. Zapraszamy na szkolenie realizowanie i zawieranie umów w energetyce.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie zawieranie umów i realizowanie umów w energetyce – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Do udziału w warsztatach z negocjacji zakupowych zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • pracowników biur obsługi klienta
  • radców prawnych
  • pracowników dep. Ds. regulacji
  • pracowników działów umów i rozliczeń
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży i marketingu
  • energetyków, pracowników działów technicznych

Szkolenie zawieranie umów i realizowanie umów w energetyce – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Do udziału w warsztatach z negocjacji zakupowych zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • pracowników biur obsługi klienta
  • radców prawnych
  • pracowników dep. Ds. regulacji
  • pracowników działów umów i rozliczeń
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży i marketingu
  • energetyków, pracowników działów technicznych

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1.Wiadomości wprowadzające

2. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego,
  • dodatku energetycznego,
  • zbioru praw konsumenta
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

3. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

4. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

5. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta

6. Analiza poszczególnych zapisów Zbioru Praw Konsumenta

  • obowiązki sprzedawcy w zakresie udzielania Informacji konsumentowi na temat funkcjonowania rynku energetycznego oraz sprzedaży i dostarczania energii, paliw gazowych
  • prawa przysługujące konsumentom – informacje ogólne oraz szczegółowe z zakresu prawa energetycznego i cywilnego,
  • nieprawidłowości w rozliczeniach , zasady postępowania reklamacyjnego
  • rozwiązywanie umów, warunki i sposoby
  • odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa energetycznego
  • kwestia zmiany sprzedawcy energii, paliw gazowych
  • rozliczenia, zasady korygowania wystawionych faktur, układy pomiarowo-rozliczeniowe, poprawność ich wskazań
  • reklamacje rozpatrywane przez przedsiębiorstwo energetyczne
  • podmioty rozstrzygające spory stron umowy
  • nieuczciwe praktyki rynkowe i wzorce klauzul niedozwolonych

7. Obowiązki przedsiębiorstwa obrotu w świetle ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta umowy zawierane w lokalu przedsiębiorstwa

  • zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa;
  • zasady i tryb wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

8. Odniesienie nielegalnego poboru energii i paliw gazowych do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa obrotu

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

9. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii, paliw gazowych ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez sprzedawcę w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa obrotu za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

10. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa obrotu wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii, paliw gazowych

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotyczącego dostarczania energii, paliw gazowych przez sprzedawcę a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii, paliw gazowych i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

11. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw

12. Wstrzymanie dostaw paliw gazowych, energii a rozwiązanie umowy kompleksowej ( umowy sprzedaży) w świetle:

  • znowelizowanego prawa energetycznego i cywilnego ( wzajemne zależności między nimi)
  • Ogólnych Warunków Umów

13. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa obrotu w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

14. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • prawny charakter instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej i jej wpływ na realizację umów przez przedsiębiorstwo obrotu
  • podstawy i zakres obowiązywania instrukcji w stosunku do przedsiębiorstwa obrotu i odbiorcy
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

15. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów kompleksowych (sprzedaży) przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

16. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów z konsumentem ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć

17. Aspekty wiedzy z zakresu tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości, lokalu i obiektu w praktyce zawierania umów kompleksowych

18. Szybkie i właściwe prowadzenie procesu aktualizacji już zawartych umów:

  • kontynuowanie umów z następcę prawnym, tzw. „ przepisywanie umów” na inny podmiot (ten sam obiekt- inny właściciel) – wymagane dokumenty, zadłużenie poprzednika w kontekście zmiany właściciela, rozwiązywanie umowy
  • problematyka umów zawartych w sposób dorozumiany( okoliczności faktyczne)

19. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych

 

1.Wiadomości wprowadzające

2. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego,
  • dodatku energetycznego,
  • zbioru praw konsumenta
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

3. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

4. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

5. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta

6. Analiza poszczególnych zapisów Zbioru Praw Konsumenta

  • obowiązki sprzedawcy w zakresie udzielania Informacji konsumentowi na temat funkcjonowania rynku energetycznego oraz sprzedaży i dostarczania energii, paliw gazowych
  • prawa przysługujące konsumentom – informacje ogólne oraz szczegółowe z zakresu prawa energetycznego i cywilnego,
  • nieprawidłowości w rozliczeniach , zasady postępowania reklamacyjnego
  • rozwiązywanie umów, warunki i sposoby
  • odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa energetycznego
  • kwestia zmiany sprzedawcy energii, paliw gazowych
  • rozliczenia, zasady korygowania wystawionych faktur, układy pomiarowo-rozliczeniowe, poprawność ich wskazań
  • reklamacje rozpatrywane przez przedsiębiorstwo energetyczne
  • podmioty rozstrzygające spory stron umowy
  • nieuczciwe praktyki rynkowe i wzorce klauzul niedozwolonych

7. Obowiązki przedsiębiorstwa obrotu w świetle ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta umowy zawierane w lokalu przedsiębiorstwa

  • zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa;
  • zasady i tryb wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

8. Odniesienie nielegalnego poboru energii i paliw gazowych do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa obrotu

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

9. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii, paliw gazowych ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez sprzedawcę w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa obrotu za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

10. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa obrotu wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii, paliw gazowych

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotyczącego dostarczania energii, paliw gazowych przez sprzedawcę a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii, paliw gazowych i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

11. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw

12. Wstrzymanie dostaw paliw gazowych, energii a rozwiązanie umowy kompleksowej ( umowy sprzedaży) w świetle:

  • znowelizowanego prawa energetycznego i cywilnego ( wzajemne zależności między nimi)
  • Ogólnych Warunków Umów

13. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa obrotu w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

14. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • prawny charakter instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej i jej wpływ na realizację umów przez przedsiębiorstwo obrotu
  • podstawy i zakres obowiązywania instrukcji w stosunku do przedsiębiorstwa obrotu i odbiorcy
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

15. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów kompleksowych (sprzedaży) przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

16. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów z konsumentem ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć

17. Aspekty wiedzy z zakresu tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości, lokalu i obiektu w praktyce zawierania umów kompleksowych

18. Szybkie i właściwe prowadzenie procesu aktualizacji już zawartych umów:

  • kontynuowanie umów z następcę prawnym, tzw. „ przepisywanie umów” na inny podmiot (ten sam obiekt- inny właściciel) – wymagane dokumenty, zadłużenie poprzednika w kontekście zmiany właściciela, rozwiązywanie umowy
  • problematyka umów zawartych w sposób dorozumiany( okoliczności faktyczne)

19. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - energetyka, inwestycje

Jak prawidłowo prowadzić elektroniczny dziennik budowy zgodnie ze znowelizowanymi przepisami prawa budowlanego i rozporządzeniem MRiT w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy z dnia 22 grudnia 2022 (Dz.U. 2023 poz. 45)

2024-04-09
09 kwietnia 2024
2024-04-09
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Prowadzący szkolenie:mgr inż. geodezji i kartografii, geodeta uprawniony, obecnie pełni funkcję geodety powiatowego w Starostwie Powiatowym. Posiada wieloletnią praktykę w dziedzinie geodezji i kartografii. Również w ramach własnej działalności gospodarczej. Czynny zawodowo od początku lat dziewięćdziesiątych ub. wieku. Od 2004r. związany zawodowo z administracją publiczną. W latach 2004 –2010 kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w jednym z urzędów miejskich, wcześniej praktyka zdobyta w dużej firmie projektowej.

2024-04-15
15 kwietnia 2024
2024-04-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.

2024-04-17
17 kwietnia 2024
2024-04-17
Warszawa Warszawa
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.