Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Osoby które w codziennej pracy mają styczność z operatem szacunkowym bardzo często mają problem z weryfikacją jego zawartości. Dodatkowo każdego roku wzrasta ilość postępowań przed Komisją Odpowiedzialności Zawodowej w związku z nieprawidłowo sporządzonymi opracowaniami. Statystyki wykazują, że przeszło połowa operatów szacunkowych badanych sporządzona jest błędnie.
Celem naszego szkolenia jest zebranie informacji nt. zasad prawnych w zakresie poprawności sporządzania operatu szacunkowego oraz możliwych do zastosowania podejść, metod i technik wyceny wraz z ich wyjaśnieniem.
Oprócz wiedzy merytorycznej podczas szkolenia omówione zostaną również nurtujące uczestników problemy praktyczne związane z normatywną zawartością operatu szacunkowego oraz najczęściej popełnianych błędów. Podczas szkolenia wskazane zostanie orzecznictwo administracyjne i sądowe w sprawie prawidłowego operatu szacunkowego. Prowadząca szkolenie Pani Magdalena Małecka to praktyk, rzeczoznawca majątkowy z uprawnieniami i doświadczony szkoleniowiec.
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online poprzez platformę ClickMeeting.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań bezpośrednio trenerowi i przy pomocy czatu.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
(decyduje kolejność zgłoszeń)
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Czy warto wziąć udział w szkoleniu
Wycena nieruchomości – prawidłowy operat szacunkowy:
Osoby które w codziennej pracy mają styczność z operatem szacunkowym bardzo często mają problem z weryfikacją jego zawartości. Dodatkowo każdego roku wzrasta ilość postępowań przed Komisją Odpowiedzialności Zawodowej w związku z nieprawidłowo sporządzonymi opracowaniami. Statystyki wykazują, że przeszło połowa operatów szacunkowych badanych sporządzona jest błędnie.
Wycena nieruchomości kurs – Celem jest zebranie informacji nt. zasad prawnych w zakresie poprawności sporządzania operatu szacunkowego oraz możliwych do zastosowania podejść, metod i technik wyceny wraz z ich wyjaśnieniem.
Oprócz wiedzy merytorycznej podczas szkolenia omówione zostaną również nurtujące uczestników problemy praktyczne związane z normatywną zawartością operatu szacunkowego oraz najczęściej popełnianych błędów. Podczas szkolenia wskazane zostanie orzecznictwo administracyjne i sądowe w sprawie prawidłowego operatu szacunkowego.
Prowadząca szkolenie to praktyk, rzeczoznawca majątkowy z uprawnieniami i doświadczony szkoleniowiec.
Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.
Do udziału w warsztatach zapraszamy wszystkie osoby, które na co dzień mają styczność z operatami szacunkowymi, a w szczególności te które muszą wypowiedzieć się na temat sporządzonego operatu szacunkowego lub podjąć na jego podstawie dalsze decyzje.
Są to pracownicy działów technicznych, nieruchomości, infrastruktury, prawnicy, pracownicy banków: analitycy kredytowi, pracownicy pionów sprzedaży, obsługi klienta.
Po za tym zarządcy, administratorzy nieruchomości, właściciele nieruchomości, pracownicy urzędów i agencji, także prawnicy reprezentujący swoich klientów w sprawach nieruchomościowych – osoby które uczestniczą w obrocie nieruchomości lub zarządzają mieniem lub jego wartością.
Uczestnicy zajęć proszeni są o przesłanie do organizatora na około 10 dni przed szkoleniem uwag, pytań, wątpliwości jakie ich zdaniem należałoby w trakcie zajęć wyjaśnić lub poruszyć oraz przykłady.
Czy warto wziąć udział w szkoleniu
Wycena nieruchomości – prawidłowy operat szacunkowy:
Osoby które w codziennej pracy mają styczność z operatem szacunkowym bardzo często mają problem z weryfikacją jego zawartości. Dodatkowo każdego roku wzrasta ilość postępowań przed Komisją Odpowiedzialności Zawodowej w związku z nieprawidłowo sporządzonymi opracowaniami. Statystyki wykazują, że przeszło połowa operatów szacunkowych badanych sporządzona jest błędnie.
Wycena nieruchomości kurs – Celem jest zebranie informacji nt. zasad prawnych w zakresie poprawności sporządzania operatu szacunkowego oraz możliwych do zastosowania podejść, metod i technik wyceny wraz z ich wyjaśnieniem.
Oprócz wiedzy merytorycznej podczas szkolenia omówione zostaną również nurtujące uczestników problemy praktyczne związane z normatywną zawartością operatu szacunkowego oraz najczęściej popełnianych błędów. Podczas szkolenia wskazane zostanie orzecznictwo administracyjne i sądowe w sprawie prawidłowego operatu szacunkowego.
Prowadząca szkolenie to praktyk, rzeczoznawca majątkowy z uprawnieniami i doświadczony szkoleniowiec.
Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.
Do udziału w warsztatach zapraszamy wszystkie osoby, które na co dzień mają styczność z operatami szacunkowymi, a w szczególności te które muszą wypowiedzieć się na temat sporządzonego operatu szacunkowego lub podjąć na jego podstawie dalsze decyzje.
Są to pracownicy działów technicznych, nieruchomości, infrastruktury, prawnicy, pracownicy banków: analitycy kredytowi, pracownicy pionów sprzedaży, obsługi klienta.
Po za tym zarządcy, administratorzy nieruchomości, właściciele nieruchomości, pracownicy urzędów i agencji, także prawnicy reprezentujący swoich klientów w sprawach nieruchomościowych – osoby które uczestniczą w obrocie nieruchomości lub zarządzają mieniem lub jego wartością.
Uczestnicy zajęć proszeni są o przesłanie do organizatora na około 10 dni przed szkoleniem uwag, pytań, wątpliwości jakie ich zdaniem należałoby w trakcie zajęć wyjaśnić lub poruszyć oraz przykłady.
1. Stan prawa w zakresie wyceny nieruchomości oraz zasady sporządzania operatu szacunkowego, w tym:
2. Nieruchomość oraz rodzaje praw związanych z nieruchomością jako przedmiot wyceny.
3. Wymagania dotyczące sporządzenia operatu szacunkowego wynikające z rozporządzenia i standardów zawodowych, w tym:
4. Zróżnicowanie podejść, metod i technik wycen – pod kątem rodzaju nieruchomości: powierzchnie biurowe, lokale użytkowe, centra handlowe, magazyny, hotele, grunty inwestycyjne
5. Operat szacunkowy, w tym:
6. Analiza poprawności sporządzania operatu szacunkowego:
7. Dokumenty źródłowe (związane z nieruchomością, gruntem, budową itp.). Ocena ważności dokumentów.
8. Główne czynniki decydujące o wartości nieruchomości, w tym:
9. Założenia, jako jeden z najważniejszych, przesądzający o końcowej wartości, elementów wyceny nieruchomości, w tym najczęściej popełniane błędy.
10. Dyskusja – omówienie przypadków, z którymi spotkali się uczestnicy , pytań i wątpliwości.
11. Lista sprawdzająca operat szacunkowy.
12. Analiza przekładowych operatów szacunkowych pod kątem ich poprawności.
1. Stan prawa w zakresie wyceny nieruchomości oraz zasady sporządzania operatu szacunkowego, w tym:
2. Nieruchomość oraz rodzaje praw związanych z nieruchomością jako przedmiot wyceny.
3. Wymagania dotyczące sporządzenia operatu szacunkowego wynikające z rozporządzenia i standardów zawodowych, w tym:
4. Zróżnicowanie podejść, metod i technik wycen – pod kątem rodzaju nieruchomości: powierzchnie biurowe, lokale użytkowe, centra handlowe, magazyny, hotele, grunty inwestycyjne
5. Operat szacunkowy, w tym:
6. Analiza poprawności sporządzania operatu szacunkowego:
7. Dokumenty źródłowe (związane z nieruchomością, gruntem, budową itp.). Ocena ważności dokumentów.
8. Główne czynniki decydujące o wartości nieruchomości, w tym:
9. Założenia, jako jeden z najważniejszych, przesądzający o końcowej wartości, elementów wyceny nieruchomości, w tym najczęściej popełniane błędy.
10. Dyskusja – omówienie przypadków, z którymi spotkali się uczestnicy , pytań i wątpliwości.
11. Lista sprawdzająca operat szacunkowy.
12. Analiza przekładowych operatów szacunkowych pod kątem ich poprawności.
1. Stan prawa w zakresie wyceny nieruchomości oraz zasady sporządzania operatu szacunkowego, w tym:
2. Nieruchomość oraz rodzaje praw związanych z nieruchomością jako przedmiot wyceny.
3. Wymagania dotyczące sporządzenia operatu szacunkowego wynikające z rozporządzenia i standardów zawodowych, w tym:
4. Zróżnicowanie podejść, metod i technik wycen – pod kątem rodzaju nieruchomości: powierzchnie biurowe, lokale użytkowe, centra handlowe, magazyny, hotele, grunty inwestycyjne
5. Operat szacunkowy, w tym:
6. Analiza poprawności sporządzania operatu szacunkowego:
7. Dokumenty źródłowe (związane z nieruchomością, gruntem, budową itp.). Ocena ważności dokumentów.
8. Główne czynniki decydujące o wartości nieruchomości, w tym:
9. Założenia, jako jeden z najważniejszych, przesądzający o końcowej wartości, elementów wyceny nieruchomości, w tym najczęściej popełniane błędy.
10. Dyskusja – omówienie przypadków, z którymi spotkali się uczestnicy , pytań i wątpliwości.
11. Lista sprawdzająca operat szacunkowy.
12. Analiza przekładowych operatów szacunkowych pod kątem ich poprawności.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Specjalista ds. szkoleń
fax: (22) 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.plSpecjalista ds. szkoleń
fax: (22) 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.plSpecjalista ds. szkoleń
fax: (22) 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.plJak prawidłowo prowadzić elektroniczny dziennik budowy zgodnie ze znowelizowanymi przepisami prawa budowlanego i rozporządzeniem MRiT w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy z dnia 22 grudnia 2022 (Dz.U. 2023 poz. 45)
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: nieruchomości, majątku, działu prawnego i inwestycji, osoby zajmujące się pozyskiwaniem nieruchomości pod inwestycje i wszystkich zainteresowanych tematyką ochrony gruntów rolnych i leśnych.
Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.